.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلا مالی باشد، جانی نباشد
سیده سعیده فلاح

شمال نیوز: معمولا وقتی اتفاق ناگواری برای کسی رخ می دهد برای توجیه اتفاق می گوییم «بلا مالی باشد، جانی نباشد» . اما اتفاقات ناگوار مرکز استان بخصوص در روزهای بارانی علاوه بر مالی، متاسفانه جانی هم هست.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، روز گذشته می خواستم گزارشی در خصوص چاله های عمیق برخی نقاط شهر که با شدت گرفتن باران دردسر ساز شده بودند بنویسم که خبر ناگوار غرق شدن کودک 8 ساله در کانال آب را شنیدم.

علی رغم تلاش های شهرداری و شورای شهر ساری در زمینه آسفالت سازی در سطح شهر، اما مدتی است که در یکی از کوچه های منتهی به خیابان دخانیات ساری، که پس از مدتها رنگ آسفالت خوب را دیده بود، گویا بمنظور عملیات تقویت فشار آب منطقه، کوچه تازه آسفالت شده را به شکل روزهای قبل برگرداندند.

متاسفانه «پروژه های نیمه تمام» به گوش همه بخوبی آشناست. تاکنون این گودال گریبان رانندگان زیادی را که با وضعیت این منطقه آشنا نبودند را گرفته و خسارات فراوانی به اتومبیل هایشان وارد کرده است. تا جایی که با شدت گرفتن باران، این گودال زیر حجم عظیم آب پنهان شده و تاکنون به چندین وسیله نقلیه خسارت وارده کرده است. (البته این تنها یک نمونه از خروار است) اما کاش همیشه ماجرا به همینجا ختم می شد که بگوییم «بلا مالی بوده و جانی نبوده»!

در نهایت تاسف وقتی خبر فوت کودک 8 ساله همدانی را شنیدم هر چه فکر کردم نتوانستم این قضیه را هضم کنم که نابسامانی یک شهر چقدر می تواند باشد که به قیمت جان یک طفل معصوم تمام شود ؟!

چه کسی پاسخگوی این اتفاقات است؟
آیا واقعا آقایان مسئول مربوطه (البته اگر خود را در این اتفاقات مربوط بدانند!) می توانند با داغی که بر دل یک خانواده گذاشتند کنار بیایند؟
آیا جز این است که وجدان کاری برای گشودن گره مردم شهرشان به دور از هرگونه سهل انگاری در محور اصلی رسالت شان قرار دارد؟
حال اگر تمام شهر را هم سامان دهند، هزینه کنند، دیه بپردازند و به هر نحوی جبران مافات کنند، ذره ای از داغ خانواده هایی که اینگونه در مسیر سهل انگاری یا سیاست بازی های برخی! داغدار شده اند را کم نخواهد کرد.

گزارش از: سیده سعیده فلاح


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1392
سیده خانم عجب حرفایی می زنید در شهری که مردم آن را با رنگ آمیزی تیر برق و پست برق و .... سرگرم می کنند تا نگاهشان از زمین کنده شده و محوی تماشای زیباییهای آن گردد شما چه توقعی دارید تا حواسشان به چاله و چوله ها و کانال و خندق های بی سر و سامان شهر باشه !
خدا یه صبری به خانواده داغ دیده و یه عمر پر عزت و لذت به بر و بچه های شهرداری از بالا تا پتئین عنایت بکنه تا باقیمانده تیر برق ها رو هم نقاشی کنند
نا شناس 29 آبان 1392
ضمن تشكراز سركار خانم كه بادلسوزي به اين مسئله پرداختيد
قابل توجه است كه متاسفانه چيزي كه در اين برهه از زمان كم ارزش شده اصل خودانسان ووآنچه كه مربوط به تعالي اوست.ودر پي آن بي توجهي به خواسته هاي بحقش شده:واين ضعف عامل افزايش جرم وجنايت وقتل وسرقت وآدم كشي غير عمد همچون غرق شدن اين نوجوان گرديد.اميداينكه شوراوشهردار محترم بجاي سياسي كاري وظاهرسازي به مسايلي كه جان وروح شهروندان را تهديد مي كند بپردازند.به پرو‌ژههاي اولويت دار وزيربنايي شهر توجه كنند.ديگه براي شهر آبرويي نمانده بطوري كه خجالت مي كشيم مهمان غريبه اي را به شهر دعوت كنيم .بخدا همه جاي كشور همين رنگ نيست ساري خراب شده اي دست نادلسوزاني چون ...بيش نيست.چه خوب بود آقايان ديگر مراكز استانها را از نزديك مي ديدندوتجربه مي كردند كه چقدر براي شهروندانان ارزش قائلند.م.ر.ف
نا شناس 3 دي 1392
این اتفاق هم مثل دیگر اتفاقها نیز فراموش میشود طفل معصوم .وای بحال والدین . بحق پاکی دلت عزیز از دست رفته .................... هی چی بگم . که انگار فقط ما مردم نفرین شده هستیم . خدایا ........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.